Styret kjøpte i våres inn noen jakker for bruk på Foreningens arrangementer, slik at man lettere skulle se hvem som var arrangør.
Det har etter hvert blitt mange som gjerne vil ha slike jakker, så vi legger nå ut muligheten til å kjøpe disse. Vi har et maks-opplag på 15 stykker, siden det er det vi har av merker.
Jakkene er vindtette, så og si vanntette (jeg har kjørt flere timer i skikkelig regn uten at jeg ble våt), de er elastiske, de flagrer veldig lite, selv i høy fart. De gir god beskyttelse mot vær og vind, og de gir bra med varme på høst og vår. Midtsommers i regn kan det kanskje bli varmt.... Jakkene har "STRADA" på den ene armen, "CORSE" på den andre, "Ducati" på venstre bryst og Desmodromene logo tvers over ryggen, alt i høy-refleksivt materiale.
Det er skikkelig kvalitet på jakkene, og vi regner med en pris på ca 1250,- pr jakke hvis vi trykker alle 15.
Her blir det første mann til mølla, legg inn i denne tråden hvilken størrelse du vil ha. Siden meningen er at de skal sitte tett utenpå skinndressen anbefaler jeg samme størrelse som man bruker ellers. Jeg har 54 i skinndress og bruker Large i jakken. Det sitter fint på og samtidig kan man jo bruke jakka alene på "fritiden"...
Vi kommer til å gjøre det slik at når vi er fulltallige, så lager vi innbetaling i Shop'en og når betaling er mottatt sendes jakkene til trykking. Vi ønsker ikke å sitte inne med såpass dyre ting.
Legger ved et dårlig bilde av jakka, de fleste har vel allerede sett den.
Bestilt:
1. Vibeke: Dame-L 2. Kent : M3. Johnny: M4. Stein: L5. Mai-Brith: S herre6. Nils: M7. Daniel, (Rerell): L8. Kristen: L9. Kairon (goby): M10. Andreas: L11. Johs (Arngrim): L12. Svein Roger: M13. Calle: L14. Mickey's Lady: M herre15. Dag Terje Bjerkmo: XL16. Hans-Kristian Bonder (HCB): S17. Susanne : M-Dame18. Turid: M-Herre19. Bjørn Laland: XL20. Eirik Engja: M21. Turid: M-Herre
-Didrik-
Strada-general og tidligere Styremedlem i Desmodromene
Jeg vil - jeg vil, men jeg skal ha den til vanlig bruk, så M hvis de ikke er små i størrelsen..
Vibeche
Jeg tar også en (1) stk. Størrelse M.
MVH
Kent
Stoff som er der, type softshell?
Siggy1
Hei Didrik..
Jeg tar 1 stk Jakke.
Skinndressen min er M (48-50), så da er vel rett størrelse for meg M...
Jaa9 (Johnny)
Er det små størrelser, eller mer normale ?
Mvh
Jaa9 ( Johnny)
Det er softshell jakker.
Størrelsene er normale, så du skal vel ha M Johnny.
Didrik hva mener du med dårlig bilde? He He
Styremedlem
Per: Hehe, den viser ikke jakkene fra alle sider etc. det kan være vanskelig å se hvordan den ser ut.
Testet jakka i dag i det regnfallet som er i Drammen - Oslo området, har sjelden vært ute i mer regn. Jakka holdt den halvtimen jeg kjørte i god motorveifart, men da tror jeg også det gikk mot slutten, til syvende og sist trekker alle slike jakker vann, men alt under var tørt og fint når jeg kom fram.
Vanligvis ville jeg brukt regndress i slikt vær, men for kortere turer er jakka bra.
Jeg tar en L. som deg Didrik.
mvh Stein
Jeg tar en!
Regner med at M passer til meg (eller burde jeg tatt L????)
Jeg tror M passer til deg...
Häpp. Jag tar en L. (perern, var det inte L du hade, som jag provade på Rudskogen?)
Nästa gång måste ni kanske välja "arrangörs-kläder" som andra inte vill ha. Typ gula västar eller nåt.
Distriktsrepresentant - Sør
Jeg vil gjerne ha! Large?
Jeg tar en i Medium.