Ciao!
Da er endelig tid og sted klart for årsmøtet 2012. Som annonsert på forsiden ønsker styret å dekke middagen for møtedeltakerne. Om du ikke har anledning til å komme til selve møtet er du selvfølgelig velkommen til å være med på middagen og/eller det sosiale utover kvelden.
Vi håper på forståelse for at vi ikke bruker verdifulle foreningseuro på kostbare menyer. Vi har derfor spurt hotellet om de kunne lage noe som passet vår anledningen. Der møtte de oss ganske så greit - og du kan velge mellom en uttalt knallgo` italiensk pizza, stekt i stenovn, med parmaskinke og passende att`ått - eller en hjemmelaget hamburger, grovkvernet sådan, med restauranttilbehør:-). Fint om du skriver i påmeldingen din hva du velger fra denne utsøkte menyen:-)
Vi fikk en pris på 490 kroner pr pers i dobbeltrom. Billigere enn taxi hjem, for min del - og ganske så sikkert følger en bedre frokost med enn hva jeg selv ville tryllet frem dagen derpå.
Vi håper å se deg!
for styret
Vibeche
il presidente
Stoppitide Lars
Pizza takk!
Strada capitano
Chief Executive Mod Addiction Enabler
Pizza her også...
Stein
Jeg melder meg på pizzaen, jeg også :-)
Distriktsrepresentant Midt
P I Z Z A !!!!
Per
Styremedlem
Pizza, selvsagt.
-Frank.
900SSie -> 999
Pizza perfavore!
Sven
Jeg er med!
Pizza anche per me grazie!
Pizza
PIZZA!
Tor #69
I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...
MVH
-Kent-
More pizza :-)
V.
Glæde mæ stort tel å treffe "ordntlige" folk igjen!!!
Melder på 2 stk, begge velger Pizza på italiensk.
Det er ingen særskilt påmelding for de ulike årsmøtene? Tenkte jeg skulle bli med på begge.
-- Odd - NDfD #648